Benvenuto, Ospite
Nome utente: Password: Ricordami
Benvenuti sul nostro forum Kunena!

Dì a noi e ai nostri soci chi sei, cosa ti piace e perché sei diventato un membro di questo forum.
Diamo il benvenuto a tutti i nuovi iscritti e speriamo di vederti in giro!

ARGOMENTO: New Balance 990 x engineered garments

New Balance 990 x engineered garments 4 Anni 8 Mesi fa #2051

• 71v1uopo

New Balance sko hvid grøn New Balance 990 blev oprindeligt frigivet i 1982 og blev bygget som ingen anden sneaker før den. 990 var designet til at yde "stabilitet, dæmpning og fleksibilitet, alt sammen i en sko", 990 blev udformet i kvalitet og bygget til seriøse løbere. Nu kendt for deres tidløse stil så meget som deres komfort, den seneste iteration, New Balance 990v5, forbliver tro mod arven fra 990. De er stolt fremstillet i USA og er konstrueret med premium svine ruskind, har netpaneler til åndbarhed, reflekterende accenter for at øge synligheden under forhold med svagt lys, ENCAP mellemsålsteknologi og en holdbar blæst gummi ydersål.

New Balance sko mænd 2020 New Balances sko har ikke traditionelle navne, i stedet får de numre. Jo højere antal, jo bedre er sko. 990-seriens sneakers var på det tidspunkt den bedste New Balance kunne gøre, hvilket gjorde dem ønskelige. ”Jeg ville gøre det bedst mulige produkt med det, jeg havde til rådighed for mig,” siger Smith. ”Du sidder aldrig ned og siger,” Jeg tror, ​​at i dag vil jeg oprette et ikon. ” Du opretter det bedste, du kan inden for en virksomhedsstruktur, og det er målet. Tiden har bevist, at disse mål og visionen var det rigtige. ”

New Balance sko dame salg Til denne seneste opdatering kan 990v5 prale med en ny TPU kraftstrop til ekstra strukturel understøtning omkring anklens område og en førsteklasses ruskind øvre med accenter med reflekterende underlagspaneler. Den første version, der rammer hylderne i år, kommer i brandets signaturskygge af skifergrå. Disse afstemte udgivelser har vist sig i udgivelser i årtier nu, hvor de viser, hvor gode sko der er, uden at det er nødvendigt at skulle smide et utal farver over hele silhuetten.

New Balance 990 x engineered garments Selvom 990 blev frigivet i 1982, blev løberens koncept klekket tilbage i 1978. New Balance's mål var at give den perfekte balance mellem fleksibilitet og støtte, og de opnåede dette gennem en katalog over innovative processer. Den ene involverede at skabe den øverste med en teknik, der blev kendt som slip-varig. Dette krævede at færdiggøre skoen med en enkelt søm og derefter dampe den i form. Under fødderne var 990's mellemsål indlejret med en polyurethan-fodseng, der er opfundet som 'Motion Control Device' - en designfunktion, der forbliver til stede i nogle af NB's aktuelle løbere i dag.

https://www.footrunx.com/
L\'Amministratore ha disattivato l\'accesso in scrittura al pubblico.
Tempo creazione pagina: 0.087 secondi