Nike Air Max 97 Goedkoop
Met zijn Air-eenheid over de volledige lengte en golvende overlays is de
Nike Air Max 97 Dames vaak de gastheer van futuristische kleurstellingen die aansluiten bij techwear-trends. Dit is opnieuw het geval voor een aankomend paar dat zich kleedt met reflecterende accenten en hits van "Racer Blue".
Een pikzwart mesh en kiezelstenen leren basis begint de slanke opstelling, gevolgd door een zwarte neopreen-achtige tong. De kenmerkende golvende overlays die de zijkanten sieren, vertonen een mix van donkergrijze en reflecterende make-up. Meer reflecterende details zijn aangebracht op de logopatch op de tong. Direct boven de tussenzool is een zwarte overlay met een subtiel dambordpatroon in koolstofvezelstijl gevonden, vergelijkbaar met het materiaal dat is gebruikt op een onlangs onthulde Air Force 1. Net als de AF 1 voegt de
Nike Air Max 97 Heren een blauwe geborduurde Swoosh toe de eerder genoemde overlay. De "Racer Blue" -tint wordt verder gebruikt in de airbag en op het treklipje bij de hiel om het nieuwe aanbod te voltooien.
Het aanstaande paar, dat zowel
Nike Air Max 97 Sale als Boricua-erfgoed is, verwent zich met een "Silver Bullet" -basis, terwijl het P.R.'s "bonita bandera" (mooie vlag) op het treklipje van de tong heeft. Elders verschijnen de rijke blauwe, rode en witte kleuren van de vlag van Puerto Rico op de voering van de sok en het borduurwerk op de middenvoet, de eerste ook met de tekst "Aquí Me Quedo" ("Hier blijf ik"), een bericht dat knikt naar veerkracht van eilandbewoners.
Nike Air Max 97 Goedkoop slotte wordt elk paar schoenen geleverd met een handdoek met de uitdrukking "Puerto Rico Te Quiero" (Puerto Rico, ik hou van jou), een sentiment dat iconen zoals Marc Anthony op de plaat hebben gezongen.